Saturday, November 22, 2008

Today I went for Standard Charterted Marathon briefing at RP and OMG~ Guess who I saw at Causeway point??? Wahaha... JJ LIN!!! Weee~ Actually I know he is there lahx... But it's just so qiao we have to wait for Wenjun and so they decided to go causeway walk walk... and I saw him!!! OMG~ So today I overly high lahx... So ppl bu yao jian guai... cause I sort of saw alf expression... -_-''' yah.... And veron say he looks better than before! OMG~ First time got ppl tell me he look good leh! No offence to JJ Lin support who happens to pass by... And seriously... I think he looks better too... and I am now wondering why at the beginning I think he new zao xin and hairstyle sucks big time but now I think I am like checkered stuff more and more... :)

Found this from his blog :) cut abit lahx...

已經陸年了
我看過很多人來來去去
許多美好的小小回憶偶爾會浮現
從2003年第一場簽名會,還記得是在忠孝東路上的玫瑰唱片,你送給我自己做的小JJ娃娃
2004年拍豆漿油條MV時幾位貼心歌迷朋友的守候
2005年重慶的萬人簽唱會的壯觀場面,帶著白色小狗的歌迷
2006年巡迴演唱會站在台下哭著的朋友
2007年陪我破Guiness世界紀錄的朋友
到2008年跟我一起錄影,一起上台玩遊戲,一起合唱小酒窩。。。

有些朋友比較少見到,甚至跟本不見了,
長大之後也有自己的夢想,一定要自己去爭取,
有些朋友卻依然陪著我一起成長,每次看到會很開心,很安慰。。
也有很多新面孔,新鮮的笑容和聲音,給我新的力量,
也許對你來說我是你成長的一個過程,正在迷戀,或曾經瘋狂過的對象。
對你來說,我是所有歌手中你比較欣賞的其中一個。
但不喜歡了也可以有權力隨時支持別人但你要記得,只要我是歌手的每一天,我就只有你。

Going korea soon... Donno wether should Qi Dai anot... Hiaz.. If there is at least some one I know going with me wouldn't it be better? Hiaz....

那些_愛過才會懂的道理
那些_以為沒人暸解的夢想

Understand... Good for you...
Don understand... it's ok...
It depends on your own view to these 2 sentences...

No comments: